Ads 468x60px

Isnin, 27 Disember 2010

BERMULA.

Hye.. Bemula? Apa yang bemula?? Ha semestinya sem baru dah pun bermula.. walaupun sepatutnya dah mula sejak seminggu lepas tapiiii... aku sesuka hati memulakan sem minggu ni.. hehe..

Ha ni la rupenye jadual aku utk sem ni.. tapi yang ni belum tentu lagi la.. Setakat ni inilah jadual nye. Harap2 sem ni boleh la score utk pointer lagi tinggi d sem lepas. InsyaAllah..

Setelah hampi 2 bulan xjumpa kwn2 aku baru la hai ni dpt jumpa. 


Dari kiri: ajiera, aku, ayuni dan nad.. 
p/s: ross nany xde gmbr dlm latop ni. tapi aku letak nama ok.. hahaha... 

Ni la bakal-bakal cikgu.. Ade rupa cikgu x?? xde pun ade kan la ye.. hehe.. Dorang ni sume la classmate aku. Yang xde dlm gmbr jgn sentap la ye.. Bkn xnk msukkan tapi xde.

Jadi kata-kata semangat untuk kawan-kawan aku termasuk aku utk memulakan sem ni
" study "
Hahaha... Syg korang sume.
*rose*

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan