Ads 468x60px

Rabu, 29 Disember 2010

Mengimbas...

Ha mengimbas kembali kisah sem lepas. Tibe2 je terasa nak masukkan dlm blog. Alkisahnya...

Masa minggu exam sem lepas aku ni menumpang la kat bilik membe aku.. konon-konon nye nak study same2 la.. Satu hari 2 kitaorg ni nk la g makan kat PUSANIKA. Dah siap2 kitaorg pun pergilah jalan menunggu bas. Dalam jalan-jalan ke tempat menunggu bas 2 tetibe kawan aku menjerit...

Kitaorg pun terkejut le dgr.. Tetibe.....




Ha 2 die.. Pasal 2 le kwn aku ie menjerit.. Kitaorg ape lagi gelak sakan le bila perasan.. Boleh gelak guling2 la.. hahaha... Nak dijadikan cerita plak mase die perasan 2 dah smpai kat bus stop kire dh jauh le dgn bilik dia. Jadi dgn muka yg selamba dan tebal, kawan aku ni tetap le pegi makan dgn selipar alaf baru 2.. Hahaha... Nama dirahsiakan walaupun rmai yg mesti tau sape gerangan nya kwn aku ni.. Hahaha..

p/s: Pada kawan aku 2 jgn marah ha. Sekadar mengimbas kembali je. Hehehe..
*rose*

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan