Ads 468x60px

Rabu, 3 Ogos 2011

ADIK PUTUS TUNANG KAKAK KENA SERANG..!!

Hye korang. Disebabkan dah lama tak mengupdate malam ni aku bagu 2 sekali la. Kasi kan lebih sikit. Ok la entry ni ada kena mengena la dengan entry aku yang sebelum ni pasal KFCM dengan ELIA. Belum baca meh jenguk-jenguk entry ni.

Ha yang aku pelikkan ni yang putus tunang nye ELIA yang kena serang nya kakak ELIA ni. Siap ada buat page lagi.



Tu dia popular kakak nya elia ni siap ada page lagi. Aku kadang-kadang tak faham juga la dengan orang-orang yang suka buat page macam ni. Kalau baca post-post pun banyak yang menghina dan mencaci. Bulan puasa ni beb agak-agak la. Tak nak cari pahala ke? Yang kena kutuk tu confirm-confirm dapat pahala free. 

korang dapat hape? dosa lagi adalah. Bila difikir-fikir balik kenapa sampai ada yang buat page ni? sebab nya elia putus tunang dengan orang popular KFCM. Cuba kalau elia tunang dengan orang biasa yang jadi mekanik contoh. Kalau kakak dia bising dekat twitter ke facebook ke ada sesiapa yang nak amik tau ke?

ada sesiapa yang nak buat page ke? confirm-confirm la tak kan sebabnya ala mekanik je pun. See?? nampak tak permainan dia?? sebab popular je semua nak ber page-page bagai. Kalau kakak dia mulut puaka ke ape ke ada menyusahkan sesiapa ke? yang putus tunang adik dia so kalau dia nak bising ke apa ke siapa kita yang nak marah-marah.

Tak de kaitan langsung dengan dorang. Sudah-sudah la tu. Asal popular je yang salah sikit mesti ada page. Ana rafalli menang AJL pun tak suka buat page. Hape lepas buat page tu Anan Rafali tak jadi menang ke? menang jugak kan. Dia dah bagus nyanyi sana sini orang yang buat page tu pulak sibuk-sibuk. Rezeki tu kan Allah yang tentukan. OK dah melalut ke Ana Rafali pulak.

OK balik semula ke tajuk asal. Jadi nasihat aku pada yang tak suka dekat kakak elia tu doakan jela yang terbaik. Tak baik buka aib orang. Sekarang ni TUHAN bayar cash. Hari ni cakap esok lusa jadi balik kat kita. Jadi sempena bulan puasa ni jaga la mulut hati dari perkataan dan perbuatan jahat. "mood sedikit ustazah"

to elia dan her family (kalau2 elia baca ;-)) : hiraukan semua tu. Move on je. dorang tu semua dengki je. Tak kena pada dorang memang la senang bercakap cuba dah kena gerenti tutup mulut. 

dah tu je. Nak tido dh ni. Jangan lupa niat puasa ok.bye. 



rose:- jangan lupa like kalau suka ok.

1 LOVE TO COMMENT:

AYIE berkata...

hahaha
pelik gile nama page nye..
xde keje.. :)

Catat Ulasan