Ads 468x60px

Khamis, 18 Ogos 2011

Ya ALLAH, Lindungilah kami dari LAKNATMU kerana Puak2 nie!

Hye semua. Daripada tajuk entry aku tu kan, aku adalah dapat satu emel ni yang aku rasa nak dikongsikan dengan semua. Mungkin ramai yang dah tahu dan dah dapat tapi aku jugak kongsi.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ya Allah....Kau Jauhilah hati kami dari perkara2 keji ini ya Allah...Dan Lindungilah kami dari Azabmu... Jauhilah kami dari golongan2 yg murtad kepadamu ini ya Allah.... Dan Jauhilah Zuriat2 kami, saudara2 kami, dan sahabat2 kami dari terpesong daripada agamamu ya Allah.... Amin Ya Rabbal a ' lamin....
  
Buat sahabat2 yg boleh panjangkan email dibawah ni kepada jaip, or jakim or mufti negeri, tolong fowardkan segera... Na ' uzubillah himinzaliq '
  
Assalamu alaikum... aku baru nak terlelap tiba tiba ternampak satu group yang menggelarkan diri mereka sebagai 'Murtads in Malaysia and Singapore ' ya ' allah mengucap panjang aku baca komen komen dan post post kat situ, apa yang menyedihkan lagi sebilangan ahlinya ialah di kalangan warga melayu, yang berstatus islam..

hampir menitis airmata aku apabila manusia yang dahulunya beragama islam kini menghina dan mengkeji islam, pada pihak yang berkenaan sila ambil tindakan, sebelum ramai lagi bangsa bangsa kita yang me ' murtadkan diri. ada jugak beberapa remaja perempuan melayu yang aktif, aku cukup sedih dan tak sangka, apa yang membuat mereka keliru dengan agama sendiri...

penghinaan terjadap agama bukan satu gurauan, dan tak kelakar langsung ok.

even kau tak percaya agama kau sendiri kau tak perlu nak hina agama kau! then kalau kau tak percaya agama kau! apa yang kau percaya !!! macam ni punya manusia pun ada.
 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

itulah antara kandungan emel yang aku dapat. Akhir zaman ni macam-macam perkara yang jadi dan minta kita dijauhkan dari segala bencana Allah SWT. 

Ok tu je nak kongsi. Bye. 




rose:- jangan lupa like kalau suka ok.

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan