Ads 468x60px

Sabtu, 23 April 2011

JOZAN, SEPAH, JAMBU, NABIL yang Memang MAHARAJA LAWAK

Hye semua... Selamat berweekend ye. Semalam kan MAHARAJA LAWAK minggu ke 4. Walaupun dah minggu ke-empat tetap aku nak buat entry jugak. Dah 4 minggu yang aku tengok kan apa yang boleh aku katakan  JOZAN, SEPAH, JAMBU, NABIL memang MAHARAJA LAWAK la wa cakap lu. Even ada antara dorang yang tak menang pun bagi aku keempat-empat ni dah sememangnya MAHARAJA LAWAK.

Korang tak percaya ke? Tak caya meh layan sketsa dorang semalam jap.


JOZAN


NABIL


JAMBU


SEPAH

Ha ni empat video yang korang mesti layan untuk minggu ke empat la. Tapi tengok juga yang minggu-minggu lain. Best jugak. Serius sangat best. Daripada AKADEMI FANTASIA aku rasa better MAHARAJA LAWAK. Kira nya empat-empat group ni feveret aku la dan aku gerenti tiga daripada empat feveret aku ni akan masuk final.

TAPI...!! Kalau final ada AMIR aku rasa memang aku boikot la MAHARAJA LAWAK ni. Bukan aku tak suka Amir tapi aku rasa AMIR mungkin belum dapat menandingi yang lain yang lagi sesuai dalam MAHARAJA LAWAK ni.

Jadi sokonglah pelawak tempatan. 


rose:- jangan lupa like kalau suka ok.

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan