Ads 468x60px

Jumaat, 8 April 2011

Ragam Final Exam

Hye semua. Ha untuk yang dah habis belajar tu kan awok (saya dalam loghat perak) nak kabo la ni time-time sekarang ni budak-budak U tengah sibuk menghadapi final exam. Termasuk la awok ni sekali. Sibuk le jugak men'study' kan diri walaupun tahap malas memang cipan nye malas la.

Hambik kau. Aku rasa bahasa aku semakin teruk semenjak dua menjak ni. Ok lupakan pasal bahasa la ni awok nak kabo la ragam-ragam orang tengah prepare untuk final exam termasuk la awok ni.

MASA TENGAH STUDY


EMOSI 1: Ha apa ni. Tak pernah dengar pun dalam lecture.

EMOSI 2 : Waaaa tak dapat jalan-jalan!!!!


EMOSI 3: Apa jawapan dia eh... emmmmm...


EMOSI 4: sob...sob...sob.. (nangis le tu).. Bila nak habis exam ni!!!!! tensen..tensenn...


EMOSI 5: nak muntak hijau awok study banyak-banyak ni.


EMOSI 6: huaarrggggg fenin...fenin.... panadol...!!!!


EMOSI 7 : ha????


EMOSI 8 : yeay dapat pun buat..

Kesimpulannya: Masa study week ni la korang akan tengok orang gila sebenar. Bernacam-macam emosi kita dapat tengok. Tak caye?? cube la tengok kalau budak math study nak solve kan problem. Pening la, rasa nak muntah la, suka la... Sebab aku pun macam tu... huahuahuahua.....

Tapi yang best nye lepas je jawab exam...


iya... merdeka!!! merdeka!!!!... terlepas beban menjawab final exam even jawab ke longkang. Harap-harap la sem ni aku boleh score lagi. huh... ok chiow... get back to study... study.. study... toink...toink....



rose:- like kalau suka ok.

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan