Ads 468x60px

Isnin, 24 Januari 2011

BER "HANG OUT" WITH THE "SKULMATE GILA'S"

Entry kali ni nak cite pasal kengkawan aku yang memang very the gila yang penah aku jumpa la. Aku kenal since  sekolah lagi sampai la sekarang. Kira bff la ni. Meah aku kenalkan.


Dari Kiri Bila Ngadap Skrin : Zul, Arib, Azam, Farid, Radziman
Dari Kiri Perempuan : Tudung hitam (enon dkomersialkan JEN), tudung purple gelap (lily), tudung purple terang ( aku yang comel)

Ni aku bagi biodata budak-budak ni sikit mana tau ada yang berkenan kan. Ceh dah macam mak ayam lak aku promote anak buah. Hahaha.

Zul : Dah bekerja. Dah boleh kawen ( mata menjeling Radziman ). Tahap gila : gila-gila remaja
Arib : Single but not available k. Tahap gila : gila-gila sengal.
Azam : dah keja jugak. Status tak dpt dikenal pasti. Cewah. Tahap gila : gila-gila cover.
Farid : Bakal cikgu cikgi. Tahap gila : Gila tahap gaban dan overdose dari org gila real punya.
Radziman : Dah nak keja kot. Planner kitaorg bila nak keluar. Tahap gila : Gila-gila air.

The girls:
Jen : Dah bekerja jugak. Tak available dah ok.
Lily : @malamku.. Bff terbaeek aku.
Lat but not least aku yang comel 2. Note ayat tu ok. Ayat mintak pelempang *gedik*

Ok siap aku promote bdk2 ni. So ada yang berkenan ke? Hehe.. Ok aku sebenarnya nak upload video dorang ni menunjuk bakat menyanyi tapi disebabkan line internet yg cam siput BA** dah 2 jam tak siap-siap upload lagi jadi aku putuskan untuk tidak mengupload lagi video ni.

Lain kali yek.
p/s: Farid selamat la ko kali ni. (^_^)

So aku just tukarkan dgn gambar-gambar aksi terlampau budak-budak ni jela ye.

yang tengah-tengah tu muka tak sabar nak melahap.



menjiwai siot. bangga aku kawan-kawan artis ni *erk*



keluarga bahagia.. *peace*


herm..herm...


ops terlupa sudah. Yang baju belang tu namanya fidha. Anak imam ok.

The best friends i ever had. Love u ol la. Frenz forever. *jiwang* 














2 LOVE TO COMMENT:

slimobses berkata...

macam lahanat!oo..nk ugut aku eh..!siap ko!!!btw..like this!~

Unknown berkata...

hahaha.... mcm2 video aksi terlampau korang aku ada ni... hehe.. tq..

Catat Ulasan