Ads 468x60px

Sabtu, 22 Januari 2011

TIPS nak POPULAR

Ha ni aku ada tips nak bagi korang instant popular.. Tips ni dari penilaian aku la. So suke ati aku la nak bagi tips apa kan sebab penilaian aku bukan korang ok..

1) Buat lagu sendiri, rakam then upload kat youtube
    -ha ramai dah buat keje ni. Korang mesti tau sapa kan. Tak tahu?? Cari la kat Utube berlambak. Xpela ni aku bg contoh la. Korang ni semua nak bagi..



Tapi make sure lagu korunkk pun best2 mcm ni k baru org tengok. Kalau setakat lirik 2 baris bunyi gitar je xpayah la buang masa ye.


2) Miming then upload kat Utube
    - miming?? meh aku terangkan. Korang bukak lagu yang tengah top masa ni, korang miming la dengan gerak mulut yang menyakinkan. Nak lagi terkenal ha buat dance die ke aksi la sekali. Sebagai contoh:

ha 2 die.. lagu hujan tak tahan.

3) Korang buat la post berani mati nye sama ada kat facebook ke blog ke twitter ke..
Nak contoh?? Korang ingat budak Rafiqin Darwisy yang kutuk Arwah Din Beramboi tak? Ha mcm 2 la statement berani mati klu korang mmg dah lama hidup la kan. Gerenti popular dan kaya dgn caci maki punye la. Tapi yang ni jgn la buat ye... sgt xbagus.

4) Buat video yang merapu dengan muka yang boleh buat org muntah hijau dan upload kat facebook or Utube or yang seumpamanya.
  
6) Korang searching kat mana ada buat siaran langsung dan korang buat meroyan kat depan kamera masa tengah siaran langsung tu. Jom heboh pun boleh.. hehehe... Yang ni sah-sah korang popular habis la dan dapat extra gift lagi penampo dari pak guard... ha mane nak cari extra gift mahal camtu.. korang je dpt..

7) ni tips terakhir. Korang cari bangunan tinggi. Pegi kat atas bumbung buat2 nk terjun bangunan. Kalau polis ke bomba dtg nak bwk korang turun korang demand cikit mintak syarat. Masa tu mesti ade wartawan dtg nak buat liputan nye. So syaratnye korang nak jadi pelakon ke nak ada rancangan sendiri ke ataupun nak buat konsert korang. Mesti bomba tu akan suruh korang terjun je. Esoknye mesti berita psl korang terpampang kat semua surat khabar. Popular x? popular kan. Ingat senang ke nak msukkan cerita korang dalam suratkhabar.


ok aku  tipu... no 6 dgn 7 tu bukan atas penilaian tapi atas pemikiran genius dan kritis aku. *peace*

p/s: untuk pengetahuan semua selepas korang menggunakan tips2 ini dan terjadi apa-apa adalah diluar tanggungjawab saya. *gedik*.. hahaha..

ok la cukup aku merapu untuk entry ni. Cuba jangan tak xcuba. Jangan biarkan hidup anda diselubungi populariti. Ok aku ngarut lagi. Adios....!




2 LOVE TO COMMENT:

syue berkata...

tapi malu cmna??huuuu

Unknown berkata...

klu nak popular malu kene tolak tepi la... hehe..

Catat Ulasan