Ads 468x60px

Sabtu, 22 Januari 2011

Dato Lee Chong Wei Melangkah Ke Final Malaysia Open

Setelah seisi keluarga aku menantikan perlawanan diantara Dato Lee Chong Wei dengan Chen Long (China), akhirnya Dato Lee Chong Wei telah memenangi Game ni dengan straight set 21-9 dan 21-9.

Bawah 10 ok. Bangga siot aku dengan Dato Lee Chong Wei. Yang paling aku bangga la kan Dato Lee Chong wei kalahkan dengan dua set je dan bawah 10. Chen Long tu ikut ranking BWF no 3 dunia dan No 1 diantara semua pemain-pemain China termasuk Lin Dan.




Antara aksi-aksi dato Lee Chong Wei. Ok saya tipu gambar ni bukan dalam game tadi tapi gambar ni jumpa kat google. Hehe... Boleh la kan janji muka Dato Lee Chong Wei.

Esok pula Dato Lee Chong Wei akan bertemu dengan Taufik Hidayat ( Indonesia ) dan inilah satu-satu nya perlawanan yang tiada pemain dari China. Yang lain-lain mesti ada China even ada perlawanan antara China-China. Sangat membosankan. Bila la Malaysia boleh jadi macam tu kan.



Jadi jom kita sokong Dato Lee Chong Wei ramai-ramai ye supaya dapat mempertahankan kejuaraan nya dalam Terbuka Malaysia untuk yang keberapa saya tak sure la. Hhmm aku pelik kenapa ayat aku sangat skema malam ni. Hehe..

Pape pun maju la sukan untuk negara.
*peace*



0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan