Ads 468x60px

Ahad, 23 Januari 2011

HARI TANPA SELUAR PANJANG

Hari tanpa seluar??? Ha sudah kalau tak ada seluar ape je yang tinggal kan. Ha sebenarnya aku tertingggal panjang kat Tajuk aku tu. Hehe. Saja bikin gempak kan.

"HARI TANPA SELUAR PANJANG".di NEW YORK. Aku terbaca la kat kosmo online tadi.


Hari tanpa seluar panjang di New York

SEJUMLAH orang mengambil bahagian dalam hari tanpa seluar panjang di New York kelmarin.


NEW YORK - Ratusan penduduk di bandar ini tidak memakai seluar panjang dan skirt petang kelmarin semasa menaiki tren bawah tanah walaupun dalam suhu yang sejuk.
Mereka cuma memakai seluar dalam dan seluar pendek selain pelbagai jenis baju bagi meraikan ulang tahun ke-10 hari menaiki tren tanpa memakai seluar panjang.
Terdapat seorang lelaki yang memakai baju kot dan bertali leher tetapi cuma berseluar pendek manakala sebahagian wanita hanya memakai seluar dalam pelbagai warna.
Trend itu bermula pada 2002 apabila kumpulan yang dikenali sebagai Improv Everywhere menggalakkan pengguna tren bawah tanah tidak memakai seluar panjang dan skirt.
Acara itu bermula pada pukul 3 petang dan hebahan mengenainya dibuat di laman web Facebook. - Agensi

Ha 2 la artikel kat kosmo 2. Yela seperti yg kita ketahui budaya barat ni memang senang nak menular kat Malaysia ni nak pulak kat ARTIS kita. Peminat pulak memang pantang tengok ARTIS macam tu cepat je ikut.
Tapi korang jangan tak tahu ok kat MALAYSIA ni memang tak dianjurkan HARI TANPA SELUAR PANJANG tapi dah memang ada "HARI PEREMPUAN BERTUDUNG TANPA SELUAR PANJANG"
Tak caye?? tengok ni,




Ha sekarang caya x? Bukan la nak cakap aku ni baik sangat tapi aku tau la jugak batas-batas nak berfesyen.

Jadi lu pikir la sendiri.

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan