Ads 468x60px

Selasa, 15 Februari 2011

MOTIF???

Hye korunk... Walaupun kepenatan sebab malam ni aku telah melakukan perkara gila. Ye memang gila.
Korang bayangkan aku ada exam kol 8 mlm tadi kat UKM bangi dan aku bertolak dari Melaka pukul 7. Xgila ke?? extreme habis.

Buatnye tetibe jem kat tengah highway memang sah la aku tak jawab exam. Tapi alhamdulillah la selamat sampai dan balik.

Tapi bukan tu yang aku nk cerita ni. Masa kat highway tadi aku terjumpa la satu motor ni. La aku nak cite motor je ke? Ha memang la motor je. Tapi yang bestnye kat highway ni motor nye ada...


Ha tu la. Mungkin ada yang kata tak pelik tapi bagi aku tetap pelik apatah lagi bahaya. Korang tengok betapa selfish nye mak bapak die. Dorang jaga keselamatan pakai helmet tapi anak-anak biar je camtu. Keras ke kepala anak-anak korang tu. 

Ye gambar tu dari google. Mane sempat nk snap kat highway. Baru terkial-kial nak cari handphone motor tu pun ilang. So aku sebat jela kat google. Heee...


Tapi sekurang-kurangnya Malaysia masih lagi tak seteruk gambar kat atas tu kan. Nasib baik bertiga je paling ramai. Buat nye cam gambar tu ha xke penat polis nak saman sorang-sorang..


Terbaeek wok. Monyet pun sekarang dah pandai naik mtor ok. Jadi jangan la korang terkejut kalau masa korang amik lesen nanti monyet pun joint venture. Heee... 
Seperti biasa tajuk aku memang selalu lari dari content nye. Biasakan la diri korang ye. Hehehe...

Jadi utamakan la keselamatan keluarga anda.

----->>L.O.V.E<<------


0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan