Ads 468x60px

Rabu, 23 Februari 2011

Review "Sini Ada Hantu"

hye.. Wah rasa bertahun seyh xupdate blog.. Ok minggu lepas aku dah pergi tengok cite sini ada hantu. Mula-mula nak tengok tu berbelah bagi le jugak. Yela pelakon xkenal.. pengarah cina... cerita xtau best ke x.. Risau je cite ni same dengan cite "Momoh The Movie".

Korang penah tengok tak "momok The Movie"? Yang Faizal AF4 berlakon tu. Aku rasa itula cerita paling sengal aku penah tengok kat wayang. Rugi je. Ok xpe tinggalkan momok the movie. Sekarang cite sini ada hantu


Tu dia poster sini ada hantu. Kau percaya hantu x??? ok jadi berbekalkan kecekalan yang sedikit dan semangat 1malaysia tu aku pun tengok juga la cerita ni. Masa aku tengok tu cerita ni belum sampai 2minggu pun tapi dah dialihkan ke panggung kecik jadi kat otak aku dah set cerita ni memang xbest.

Disebabkan dah beli tiket pegi la jugak tengok cerita ni. Wah panjang lak intro aku. 

Ok start la tengok. Mula-mula cerita ni agak lembap sikit la. Mengantuk juga la tengok. Hantu 1st dia hantu pokok pisang yang Fasha Sandha berlakon tu. Xsampai 5min pun Fasha Sandha kuar.


Hantu pokok pisang ni digunaka sebagai pemuas nafsu lelaki2 yg bernafsu syaitan tu. Ha lelaki2 sekalian dont try this at home ok...

Hantu yg ke2 hantu cina kan ketiga hantu jepun. Ha masuk hantu jepun tu dh kelakar la. Ok la dari hantu pokok pisang dgn hantu cina tu.



memang kelakar la masa hantu jepun ni. Qhaud AF6 yg berlakon pun best. Menjadi la. Tapi bagi aku cerita ni jadi bertambah kelakar dan sgt2 best bila scene akhir die.


Yg part ni memang terbaeekkk giler wa cakap lu. Bergegar panggung dgn gelak org yg tgk dgn gelagat selamba dorang ni. Dua org pelakon ni aku kasi 5bintang la part ni. Actually sepanjang cerita ni memang dua org ni yg best la scene die. Kelakar habis. 

Jadi kesimpulan nya, sokongla filem tempatan coz aku rasa filem tempatan sekarang pun dah makin setaraf dengan filem luar. Jadi lepas tengok cerita ni aku rasa 3 out of 5 la bintang utk sini ada hantu tapi 5 bintang utk pelakon yg dua org kat dlm van tu. 

So pada sape yg belum tgk tu pegi la tgk klu da lagi kat wyang. Kalau xde tunggu DVD lorh.. Hee..

*peace*


0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan