Ads 468x60px

Rabu, 2 Februari 2011

Sehari Menjadi Babysitter

Hye u ols. Ye saya telah dipertanggungjawabkan menjaga sepupu saya yang bernama Muhammad Danish Zakwa. Sedap tak nama? Mesti la best coz saya yang bagi nama tu. *bangga*..


Ni la budak kecik tu. Sangat comel. Geram je tgk.. Hehe.. Ok disebabkan budak ni walaupun baru 7 bulan tapi otak dah cam org tua dia tak nak duduk taska dengan budak-budak sebaya dia tap dgn org g lebih tua dari dia. Disebabkan itu mak dia terpaksa cari tempat lain utk dia dan aku la org yg perlu menjaga dia sementara mak dia keja semalam.

Korang tak caya?? Ini kenyataan caya la. Kalau letak dlm bilik bdk yg sama baya dgn dia, dia menangis tapi klu keluarkan dgn budak2 yang dh tua sikit kat luar tu baru diam. Sgt pandai sampai pening kepala mak abah dia. Hehe..


Pengalaman menjadi babysiter?? Herm tak la susah mana pun cuma time die membuang tu aku mintak tolong mak aku cuci la. Hehe.. Belum tamat belajar cuci pembuangan baby lagi la. *Bajet* 


Ala la comel nye dia gelak. Yang pegang tu akak aku bukan mak dia ye..
Actually xde la apa sgt pun nk citer pasal jadi babysitter ni cuma sesaja nak buat entry gak. Hehe...

*L.O.V.E.*


0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan