Ads 468x60px

Sabtu, 19 Mac 2011

BUKA VS TUTUP

Morning semua.. Pagi-pagi ni terasa nak buat entry baru pulak bila aku terbaca something yang menarik. Ha ni nak cite kasi korang yang tak tahu lagi tahu la ni. Cuba sabar sikit. Oh ye gambar dan cerita kredit to beautifulnara dan GUA .

Teruskan dengan cerita kita. Apa yang buka apa yang tutup? Ok.. Aku rasa ramai yang dah tahu kan Irma Hasmie sekarang dah pun bertudung selepas balik dari Umrah hari tu. sangat comel tau. Aku memang minat betul dengan Irma Hasmie ni. Sweet je. Memang agak bodoh la siapa yang tinggalka dia untuk perempuan yang ntah hape-hape kan.

Ni antara kata-kata Irma pada Wartawan la.



"Irma berkongsi dengan wartawan Galaksi, sejak pulang ke KL dari Mekah dia terasa tidak biasa bila tidak memakai tudung. Saat itu, hatinya terbuka untuk mengenakan tudung.


Tambah Irma, dia akan mengerjakan umrah sekali lagi dalam masa terdekat ini."



Manis je kan tengok. Makin cantik pulak Irma Hasmie ni. Aku jadi minat dengan dia ni sejak dari filem CINTA FOTOKOPI. Aku rasa dalam cerita tu Irma lagi sesuai pegang watak utama. Ok xpe lupekan yang tu. Bukan nak cerita pasal filem tu pun. 

Sekarang ni makin banyak bencana makin ramai yang nak betudung kan. Tapi ade pulak la pelakon baru ni sorang ni. Tengok cerita Kamelia Katrina tak? kalau tengok mesti kenal.


Amacam?? Cantik tak? Hehe... nak tahu alasan die ape pakai macam ni?

"Nampak sikit je. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan"

Risau pulak aku. Jangan la bencana turun kat Malaysia pulak. Jauh kan la kan. Pape pun ini cara nak raih populariti ke? Walaupun dosa masing-masing tanggung tapi dah nama pun artis takut jadi ikutan pulak kan. 

Ha ok la bak cakap nabil "lu pikir la sendiri" walaupun tagline tu dah macam kene kat diri dia sendiri kan. 

L.O.V.E

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan