Ads 468x60px

Jumaat, 4 Mac 2011

Hobby yang Memusnahkan...

Ye kawan-kawan sekalian. Ceh bajet ramai je yang baca blog aku lak kan. Ah layan jela kan. Perasan jela macam ramai. Agak lama gak la aku rasa tak update blog ni.

Bukan tak nak update tapi disebabkan wifi UKM Jaring dekat UKM tu telah digunakan oleh monyet-monyet sekalian hutan kat situ jadi manusia-manusia ni xde peluang la nak pakai.

Ye dalam kata lain wifi sengal mengal la. Xboleh nak connect langsung. Ok tu bukan cerita aku.

Aku nak cerita ni pasal hobi aku yang sangat-sangat la menghabiskan duit dan memang demand la. Nak tau hape? Ye sabar le nak bagitau le ni. Bakor kang baru tau.. xsabar-sabar..


Apa tu murid-murid??? Bagus. Ye handphone. Demand gler aku kan. Aku memang suke dgn teknologi tapi handphone ni aku rase memang hobi aku kot. Hampir setiap 6bulan aku akan tukar hp. Siyes. Ini bukan rekaan ini adalah benar-benar belaka. Memang menbazir. Ye aku tau tu tapi nk buat camne iman didada belum nak berapa kuat g. Huh... 

Banyak juga la hp yang aku pernah pakai. Dari yang keypad, slide sampai la ke touch.. Semua aku pernah rasa. Sony ke nokia ke kecuali apple la xpernah rasa lagi. Tapi dalam wishlist aku tahun ni ialah Iphone. Cewah macam kaya je kan.. 


Smart kan. Aku xberminat dengan blackberry tak tahu la kenapa. Tapi yang pasti aku tak kan pakai blackberry kot. I bukan artis u nak berbbm ok. *kekwat*

Korang doa-doa kan la aku kembali ke pangkal jalan yek dengan menjadikan hobi memasak atau menanam bunga sebagai hobiku yang utama dan bukan membazir camni. Yela umur pun dah tua nak kawin jugak. Kene le memasak lak kan. *Ayat mintak pelempang laju-laju*

Apa-apa pun u olss yang penting kita happy ok... 
See ya... L.O.V.E

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan