Ads 468x60px

Khamis, 31 Mac 2011

Siapa Sebenarnya JASMINE SLALU HEPI??

Hye semua. La ni aku nak cerita pasal si jasmine slalu hepi ni. Aku tak tahu la cerita ni dah lama ataupun aku yang ketinggalan baru tahu. Tapi aku baru dapat tahu kewujudan Jasmine Slalu Hepi ni semalam sebab kakak aku bagi tengok facebook die yang menghina Nabi Muhammad S.A.W.

Aku tak tahu la dia ni agama apa tapi dari cara dia mengutuk nabi kitta memang tak dapat dimaafkan. Cuba la korang tengok gambar-gambar ni dan bagi pendapat ok.





Bila aku mula-mula bukak wall dia aku macam apa kejadahnya perempuan ni. Kau sape nak menghina nabi Muhammad. Yang lagi pelik tu ramai pulak yang like. Dah ramai yang kutuk dia agaknya then minta maaf cakap kutuk jesus pulak. Pakai rantai salib but then cakap kutuk jesus... Someting wrong dengan mental dia mungkin. 

Dah semua nya pulak dia nak kutuk. Dunia sekarang macam-macam ragam dan perangai ada. Adakah ini satu cara nak cari publisiti murahan?? entah la. Hanya dia yang tahu sebab nye. 


rose:- like kalau suka ok.

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan