Ads 468x60px

Ahad, 6 Mac 2011

DREAM HIGH the best KOREAN MUSICAL DRAMA EVER

hye korang... aku ni boleh dikirakan peminat korea tegar la.. Ni aku nak cerita pasal cerita drama korea DREAM HIGH. Serius aku cakap cerita ni memang best sangat. Sangat kelakar, sedih, gembira dan semua elemen la ada dalam cerita ni aku rasa.

Kalau korang tak tahu nak tengok cerita apa kan aku cadangkan tengok la cerita ni. 5 bintang la aku bagi untuk cerita ni.


antara scene dalam cerita ni.


ni pelakon utama la. Semua ni memang penyanyi dan penari pun. dari group Miss A dengan 2PM.



cikgu-cikgu dalam cerita ni. Cikgu yang tengah tu la yang membuat kan cerita ni kelakar habis. Pecah perut tengok lawak selamba dia.







Kalau korang nak tengok cerita ni aku rasa tak payah beli pun xpe. Meh aku bagi link korang tengok la kat sini. Boleh download sekali. Dah ada benda free kan kita guna kan jela. 


yang episode seterusnya korang klik la dari link tu ok. Dia ada 16 episode tak kan la aku nak bagi semua. Aku gerenti korang tak kan menyesal la tengok cerita ni. Dari cerita ni korang mesti dapat bezakan industri muzik dorang dengan industri muzik kita dan korang juga akan tahu kenapa industri muzik dorang boleh popular sampai luar negara tapi Malaysia susah jadi macam tu. Kiranya cerita ni boleh dijadikan iktibar la.

Cewah berceramah la plak aku. Pape pun enjoy k dengan cerita ni.

*TERBAEEKKK*

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan