Ads 468x60px

Isnin, 14 November 2011

Pengakhiran Semester Ni memang terbaik..!

Hallo. Ha tajuk aku nak dramatik ye dak. Pengakhiran aku bagi. Hambek la. Jadual exam aku untuk semester ni dah keluar so memang terbaik la aku cakap. 9 subjek je tolak 1 subjek tak ada exam jadi 8 subjek la aku kena hadap masa exam final nanti.


Amacam? Terbaik kan. Nasib baik la subjek killer math tu jarak betul. Pembukaan dengan last sekali. kalau la subjek killer tu hari yang sama macam subjek kimia tu ha mati la aku nak menjawabnya.

Now ada lagi around less than 2 month to go untuk final exam. So harap-harap la aku dapat cover semua subjek ni before exam. Tapi masalah aku ni suka sangat stdy last minit.

Tu memang hobi aku rasanya study last minutes. Papepun korang wish me luck ok.

rose:- jangan lupa like kalau suka ok.

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan