Ads 468x60px

Rabu, 9 November 2011

My First Doodle ^^

Hye semua... Baru sempat nak update blog. Korang perasan tak sekarang ni ramai je yang buat doodle? Ala yang kartun comel-comel tu... Boleh guna adobe, photoscape, power point.

Aku pun entah kenapa boleh terminat nak cuba-cuba. meh tengok apa yang aku buat. Aku buat guna powerpoint je.Tapi ni baru half siap la. Tak berapa kemas sangat. Banyak lagi boleh di tambah dan dikreatifkan. Tapi tetap nak tunjuk jugak.




Yup itu la doodle 1st aku. Disebabkan aku tak reti lagi nak buat tangan dan malas nak crop sana sini aku bulatkan je.. ok la kan untuk budak baru belajar.

Abaikan warna baju yang tak sepadan dengan tudung yup. Ok bila-bila ada masa aku sambung buat dah siap aku tunjukkan lagi ok. see ya.

rose:- jangan lupa like kalau suka ok.

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan