Ads 468x60px

Sabtu, 14 Mei 2011

AKHIRNYA AMIR TERSINGKIR..!! JOM UNDI MASUK R2 RAMAI-RAMAI OK.!

Hye semua. Baru la dapat nak hupdate blog ni ha. Kalau labah-labah boleh buat sarang dah bersarang dah aku rasa. Ok semalam kan maharaja lawak kan.

Akhirnya AMIR telah tersingkir. Macam yang aku pernah cakap dekat enrty ni kan, aku bukan tak suka AMIR tapi untuk pentas MAHARAJA LAWAK memang AMIR belum layak lagi. Finally minggu ke 7 AMIR tersingkir juga.

Tapi ada pulak la undian masuk. Harap-harap la AMIR tak masuk balik sebab antara yang dah tersingkir aku rasa R2 dengan ALEX je yang ada potensi. Tapi aku lebih prefer R2 la.


Jadi kengkawan meh la reramai undi R2. Senang je nk undi dan percuma. Like facebook Maharaja Lawak then cari gambar kat atas ni ML masuk like je. OK? Gerenti tak menyesal nye la. Jom layan beberapa sketsa R2 yang best2 jap.




Ni dua video masa dalam maharaja lawak la. Dalam raja lawak pun best jugak korang cari la kat youtube kalau tak pernah tengok ye.


Ok untuk minggu ke 7 ni persembahan terbaik tak lain tak bukan JAMBU dan JOZAN. SEPAH dengan NABIL pun best jugak tapi tak boleh lawan dua J tu lagi la. Bak cakap mamat Khalid bertaraf Internasional.

Tapi aku suka idea NABIL dalam silence comedy ni. IDEA dia kalau menjadi memang kreatif giler la. Tak dinafikan NABIL memang setiap minggu akan bagi satu sketsa yang kreatif dan pecah perut gelak dengan lawak dia.

1) JAMBU



2) JOZAN




3) NABIL



4) SEPAH



Ni antara kumpulan-kumpulan yang best la. AMIR pulak bak cakap Ahmad Idham dia seperti memperbodohkan diri sendiri untuk buat orang gelak. Hhmm no komen la kan. Apa-apa pun korang jangan lupa undi masuk R2 ok?? 





rose:- jangan lupa like kalau suka ok.

1 LOVE TO COMMENT:

mushroom berkata...

aku harap R2 masuk :D

Catat Ulasan