Ads 468x60px

Sabtu, 28 Mei 2011

MAHARAJA LAWAK MINGGU 9

Halloooo semua.. Lama rasa nya tak update blog. Bukan tak nak update tapi tak ada masa la. Sibuk kerja. Ok yang pasti bukan tu yang aku nak cakap.

Baca tajuk entry aku kan. Aku kan memang peminat MAHARAJA LAWAK ni jadinya selalu la korang akan nampak tajuk macam ni setiap minggu.

Minggu ni setiap peserta iaitu JOZAN, SEPAH, NABIL, JAMBU, BALAS dengan R2 digandingkan dengan pelawak-pelawak malaysia seperti Sathiya, AR Badul, kencana dewi, sharifah shahira, bell ngasri dan lagi sorang aku tak tau nama.

Apa yang dapat aku katakan ialah ada kumpulan yang nampak kelam kabut apabila ada orang baru. Sebagai contoh kumpulan BALAS nampak sangat kelam kabut dengan bell ngasri yang macam nak over shadow BALAS.

Ini pandangan aku la dan aku rasa bell ngasri tu macam tak sesuai jadi pelawak sebab memang tak kelakar langsung pun semalam. Aku rasa balas dah cukup sesuai berdua. Tapi dah nama nya tugasan kan.

Cewah macam Paul Mos pulak ni. Ok ada jugak kumpulan yang sangat serasi dengan undangan tu macam JOZAN, NABIL dan SEPAH juga JAMBU.

Malas cerita lagi la moh la layan video dorang.












ok layan dan berikan pendapat anda. Cewah. ok tu je.. bubbye...

rose:- jangan lupa like kalau suka ok.

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan