Ads 468x60px

Jumaat, 14 Januari 2011

Cerita misteri + Ngeri

hallloooo... ha setelah beberapa hari xdpt mengupdate kan blog disebabkan wifi UKM yg sangat2 laju kan.. disebabkan terlalu laju wifinye smpai nk update pun xblh... cciiissss xguna.....

so cite ari ni ialah misteri + ngeri. apa yg misteri?? apa yg ngeri????

ha ni nak citer ni..

Malam rabu lepas, kirenye malam khamis la.. rabu malam.. paham x??? korunkk pandai kan mesti phm... 
Malam 2 terjadi satu peristiwa ngeri kat diri aku sndri ni... 

Jam pada mase itu menunjukkan pukul 10malam... ting...ting...ting..ting...ting... bunyi jam.. cewahhh.... takut x?? hehe... aku pun menarik selimut untuk tidur.. setelah 2 jam tido maksudnye jam 12tgh malam... aku tersedar sbb kepansan thap dewa.... padahal sebelum tido aku on kipas... aku pun buka mata....

Tibe-tibe............. aku lihat ke kiri dan ke kanan....... gelap gelita....
Bulu roma aku pun ape lagi menaik dgn pantas... jantung berdegup kencang.....mcm baru menamatkan larian marathon tanpa henti la... 

Nak dijadikan cerita pula masa tu kat luar tengah gerimis.. aku pulak duduk  bilik single.. Apa lagi.. aku pun dgn pantas dan berani2 takut pegi tekan suis.. Rupe2 nye suis dah on tp lampu dgn kipas xjadi... 

Owwwhhh Blackout rupenye..... baru le otak ku yg genius mamai lepas bgun tido ni terpikir... hahaha.. camne?? misteri x?? hahaha.... 

ehh nanti dulu... xhbs g ni....

nak dijadikan cerita lagi ni... aku terdgr plak suare org rmai2 kat bwh blok dgn bunyi siren... aku terpikir..
ehh dah pukul 12 ade ape lagi kat bwh ni... aku pun menjengakkan kepala ke luar... aku lihat rmai org berpusu2 trun ke bwh.. ak pelik dan hairan lalu dgn berani nye aku keluar mengetuk bilik sebelah dgn berpandukan cahaya hp yg kejap2 padam 2.. ketuk dari satu bilik ke satu bilik xde org.... aku bertambah cuak.. dgn keadaan gelap gelita dan jarum menunjukkan 12.30 tghmlm... ooiii jgn cari psl la...

aku pun dgn cekap menyambar kunci bilik lalu trun mengikut or rmai yg berpusu2 tadi... sampai je kat bwh aku tgkkkkkkkkkkkkk.........

whhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaattttttttttttttt??????

Latihan kebakaran...?????????????????????????????????

Aku pun menyumpah dalam hati... cis xgune.. menakutkan aku je.. dah la xtau ape2....

Lalu dgn air liur basi aku pun duduk menantikan demonstrasi2 yg dilakukan dgn hati yg menyumpah xhbs2... menggangu tido aku yg lena..... aaarrrggghhhhh....

Akibatnye...........
Lpas hbs latihan kebakaran 2 pun ak xblh tido smpai pagi dan pegi ke kelas dgn berbekalkan sakit hati...

Ha itu le cite aku yg misteri + ngeri skali.. hahaha...

Lepas baca korang ade rase nk hempuk aku dgn latop korang x??? hahaha.... 
peace no war ok... 

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan