Ads 468x60px

Sabtu, 15 Januari 2011

Kaki wayang 2 : Khurafat

Ha walaupun aku belum tgk lagi cter ni sbb tiket aku esok mlm.... tapi aku tetap nk tulis dulu gak psl cter ni.. hehe... xsbr lak tetibe kan... Dari apa yg aku baca ,dgr dn lihat rmai yg kate citer ni best...


Antara komen2 yg smpat aku prt scrn kat facebook Khurafat la... yg bwh ni pulak antara petikan dari berita harian..

Mesti Tonton: Khurafat Syamsul menjadi


2011/01/15

FILEM seram pertama daripada pengarah muda, Syamsul Yusof, dilihat sebagai percubaan yang berjaya. Selepas menunjukkan kemampuan dalam pengarahan filem bercorak aksi, kini tiba giliran anak produser Datuk Yusof Haslam ini menyerlahkan kebolehannya dalam filem bergenre lain pula. 

Khurafat di bawah arahannya hadir sebagai sebuah judul yang membanggakan.



Pendek kata, ia sebuah kisah seram yang menjadi. Bukan sekadar disokong oleh jalan cerita yang dianggap kukuh, ia turut menampilkan kesan bunyi yang baik, yang membantu menguatkan lagi elemen seram filem ini. Sebenarnya, kesan bunyi itulah yang menolong membuatkan penonton lebih merasai elemen menakutkan dalam judul ini. Walaupun sesetengah pihak menganggap kesan berkenaan dibuat secara berlebihan, tetapi sedikit sebanyak ia menyokong Khurafat muncul sebagai judul yang membuatkan peminat tidak senang duduk sepanjang tayangan.



Nampak sgt la copy paste kan.... dgn tarikh skali aku copy... hahaha... sesape yg dh tgk ce bg komen ckit cter ni... ce cter ce cter... hehehe.....

Pape pun esok lpas tgk aku bgtau komen aku lak ye... tau2 la aku kan pengkrtik terhebat alaf ini.. ckup la ni ye.. see ya...

0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan