Ads 468x60px

Isnin, 10 Januari 2011

Trend Artis MELAYU

Tibe2 je aku terase nk cter psl artis malaysia ni terutamanya artis melayu.. Tak dinafikan la lakonan dan nyanyian mereka best wlaupun aku rase ade je suare dan berlakon yg ntah hape2 tapi popular gak.. terpikir gak nape.. ah biar la kan.. sekarang ni bukan nak cite psl 2 pun..

Cuma nak tengok trend artis kite ni yg hot dan sangat sopan yang aku tengok..





ha 2 la trend yg aku nk ckp... berkemban.. skrg ni klu ade ape2 function kat TV 2 aku tgk hampir semuanya la yg brkemban. Dorang xckup duit ke nk beli kain eh.. Kesian plak kadng2 aku tgk..



Ape beza artis MELAYU dgn artis hollywood 2? Aku rase beza rambut je kot. Hehe.. 

Lagi satu trend kan aku rase sesape yg jadi janda mmg akan menunjukkan segala yg dorang ade kot.
Contohnye la..

siti nordiana



Perlu ke bila jadi janda kene seksi.. Dah mcm desperate la plak. Yg seksi semakin seksi yg xseksi pun jadi seksi. Xsedar la plak semakin tua. Kekadang yg dh beruban pun cam xsedar lagi. Sape lagi klu bukan...



Ha 2 die LADY GAGAP malaysia.. Cantik je aku tgk.. sweet ala2 comel 2 die posing.. tergoda i.. haha..

Kenapa la artis2 ni xblh jadi mcm ni.


Ayu je tgk.. sejuk je mata.. Klu bertudung litup camni xpopular ke? Heliza ni ramai je kenal... Yela peminat xtgk artis pkai dedah2 mane suke kan. Hhmm.. At leat klu xnk bertudung pun..


mcm ni pun blh la kan.. Pape pun ape nk ckp fesyen barat menular kat malaysia dh skrg dan peminat2 lak ikut cara2 artis2 kesygan dorang ni. 
Xtau la ape jadi dah artis2 kita skrg ni. 








0 LOVE TO COMMENT:

Catat Ulasan